Güne Düşen Notum;Kendim,Terazi Ve Sonsuz



Güne Düşen Notum;Kendim,Terazi Ve Sonsuz


Kendim…
Bugüne özel bir not düşmek istedim. Kendimce olmalı, bana beni anlatmalı…
Zaman akıp gidiyor maalesef hem bugünkü hem de bundan sonraki hiçbir teknolojik oluşum ve insan kuvveti bunu engellemez. Ömrümüz ise zamanın meftunu… Takvimdeki yapraklar adetince ömre sahibiz.  Nefes alan her canlı gibi sıfırından yetmişine kadar muhtemelen bir hayat bizi bekliyor! Elimizdeki imkanlar herkeste eşit olmamakla birlikte, aklımıza gelebilecek tüm durumlarda farklıdır.

Terazi…
Yaş ilerlemiş ve belirli bir birikim sahibi olmuşuz.Mesela ben bu yazıyı kaleme aldığımda 26 yaşına ayak basmak üzereyim. Koskoca yirmi beş seneyi devirmişiz maşallah!  Elimi açıp içine baktığımda bunca yılın birikimi görebiliyorum. Bu birikim benim terazim oldu. Eğer kalben ve aklen bunu değerlendirir ve bu terazide tartarsam sonu olan ömrümü sonsuza çevirebilirim.

Sonsuz…
Bir ev yaptınız ya da rezidans; hiç düşündünüz mü? Yeni ev yapan birisi evini yarın harabeye çevirsin! Bu mümkün değil! İnsanda bu kainattaki en değerli varlıklardan birisi, hatta sebebi…  düşünebilen, yorumlayan, fikir üreten, kalbi olan ve his denen en latif duyguları taşıyan bizler sonsuzluğa namzet olmayalım mı! İnsan da kendi bünyesinde sonsuzluğa gebedir. Bu durum su götürmez bir gerçektir. Aynı zamanda onlarca yüzlerce binlerce ispatı vardır.

Uğur KORKMAZ /Güne Düşen Notlarım

Yorumlar